نمایه نویسندگان

آ

ا

  • احمدآبادی آرانی، نجمه درآمدی بر آموزه‌های پارادایم فرامتن در فرایند یاددهی - یادگیری و نقد آن [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 95-104]
  • احمدآبادی آرانی، نجمه تبیین مبانی فلسفی روش تدریس سقراطی: راهبردی در بهبود فرایند یاددهی - یادگیری مدارس [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 87-100]
  • اسدیان، سیروس اثربخشی معلمان راهنما در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر طرح پراکنده استان آذربایجان غربی [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 55-65]

ب

  • باقرزاده خداشهری، فروغ بررسی و مقایسه عناصر برنامه درسی و مولفه‌های یاددهی – یادگیری از دیدگاه پائولو فریره و هنری ژیرو [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 79-94]

پ

  • پیری، موسی تعیین اثربخشی آموزش به روش جیگ‌ساو بر شاخص‌های شناختی، عاطفی و سازگاری عاطفی - اجتماعی دانش‌آموزان دختر در درس ریاضی [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 63-72]

ج

  • جعفری هرندی، رضا تحلیل جایگاه مؤلفه‌های اساسی آموزش شهروندی در محتوای کتاب‌های درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 67-78]
  • جناآبادی، حسین رابطه سبک تدریس معلّم با انگیزش و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 37-48]
  • جهانگرد، حمیده ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش شایستگی حرفه‌ای معلمان [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 43-53]

ح

  • حامدی نسب، صادق بررسی رابطه خوش‌بینی علمی و انگیزه پیشرفت با توجه به نقش واسطه‌گری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 49-61]
  • حسن‌خانی، حسین اثربخشی معلمان راهنما در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر طرح پراکنده استان آذربایجان غربی [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 55-65]
  • حسنی، محمد ارائه مدلی برای سنجش آمادگی مؤسسات آموزش عالی برای تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم (نوآور و کارآفرین) [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 23-41]

خ

  • خزائی، آذر تاثیر مثال آموزشی حل‌شده در محیط چندرسانه‌ای بر یادگیری و یادداری درس ریاضی پایه پنجم ابتدایی [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 27-36]
  • خزائی، ثریا تاثیر مثال آموزشی حل‌شده در محیط چندرسانه‌ای بر یادگیری و یادداری درس ریاضی پایه پنجم ابتدایی [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 27-36]

د

  • دهقانی، مرضیه فراتحلیل عوامل مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانشجویان در ایران [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 17-26]

ز

  • زارعی، محمدحسین مرور نظام‌دار مدل‌های ساختاری ارائه شده از روابط میان اهداف پیشرفت، راهبردهای شناختی، فراشناختی و پیشرفت تحصیلی [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 1-15]
  • زمانیان، عیسی تاثیر مثال آموزشی حل‌شده در محیط چندرسانه‌ای بر یادگیری و یادداری درس ریاضی پایه پنجم ابتدایی [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 27-36]

س

  • سبحانی‌نژاد، مهدی ارائه مدلی برای سنجش آمادگی مؤسسات آموزش عالی برای تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم (نوآور و کارآفرین) [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 23-41]
  • سبحانی‌نژاد، مهدی تحلیل جایگاه مؤلفه‌های اساسی آموزش شهروندی در محتوای کتاب‌های درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 67-78]
  • سبحانی‌نژاد، مهدی تبیین مبانی فلسفی روش تدریس سقراطی: راهبردی در بهبود فرایند یاددهی - یادگیری مدارس [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 87-100]
  • سید عباس‌زاده، میرمحمد ارائه مدلی برای سنجش آمادگی مؤسسات آموزش عالی برای تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم (نوآور و کارآفرین) [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 23-41]
  • سیف، دیبا پیش‌بینی ابعاد اضطراب ریاضی بر مبنای باورهای فراشناختی در میان دانش‌آموزان تیزهوش دبیرستانی [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 1-9]

ش

  • شعبانی فرد، مجید فراتحلیل عوامل مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانشجویان در ایران [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 17-26]
  • شکاری، عباس درآمدی بر آموزه‌های پارادایم فرامتن در فرایند یاددهی - یادگیری و نقد آن [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 95-104]

ط

  • طالع‌پسند، سیاوش آزمون مدل چندبعدی و سلسله مراتبی پرسشنامه انگیزش مدرسه [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 11-22]

ع

  • عابدینی، یاسمین مرور نظام‌دار مدل‌های ساختاری ارائه شده از روابط میان اهداف پیشرفت، راهبردهای شناختی، فراشناختی و پیشرفت تحصیلی [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 1-15]
  • عسگری، زهره تبیین مبانی فلسفی روش تدریس سقراطی: راهبردی در بهبود فرایند یاددهی - یادگیری مدارس [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 87-100]
  • عسگری، علی بررسی رابطه خوش‌بینی علمی و انگیزه پیشرفت با توجه به نقش واسطه‌گری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 49-61]
  • علی‌پور، عادل فراتحلیل عوامل مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانشجویان در ایران [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 17-26]

ف

  • فریدی، محمدرضا ارائه مدلی برای سنجش آمادگی مؤسسات آموزش عالی برای تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم (نوآور و کارآفرین) [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 23-41]
  • فضلعلی‌زاده، رضا بررسی و مقایسه عناصر برنامه درسی و مولفه‌های یاددهی – یادگیری از دیدگاه پائولو فریره و هنری ژیرو [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 79-94]

ق

  • قرقانی، یعقوب پیش‌بینی ابعاد اضطراب ریاضی بر مبنای باورهای فراشناختی در میان دانش‌آموزان تیزهوش دبیرستانی [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 1-9]
  • قلاوندی، حسن ارائه مدلی برای سنجش آمادگی مؤسسات آموزش عالی برای تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم (نوآور و کارآفرین) [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 23-41]

ک

  • کیان ارثی، فرحناز آزمون مدل چندبعدی و سلسله مراتبی پرسشنامه انگیزش مدرسه [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 11-22]
  • کیخا، اسماء رابطه سبک تدریس معلّم با انگیزش و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 37-48]

م

  • محمدی چابکی، رضا تبیین مبانی فلسفی روش تدریس سقراطی: راهبردی در بهبود فرایند یاددهی - یادگیری مدارس [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 87-100]
  • محمودی، نوشین تعیین اثربخشی آموزش به روش جیگ‌ساو بر شاخص‌های شناختی، عاطفی و سازگاری عاطفی - اجتماعی دانش‌آموزان دختر در درس ریاضی [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 63-72]
  • مرزیه، افسانه رابطه سبک تدریس معلّم با انگیزش و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 37-48]
  • مصرآبادی، جواد تعیین اثربخشی آموزش به روش جیگ‌ساو بر شاخص‌های شناختی، عاطفی و سازگاری عاطفی - اجتماعی دانش‌آموزان دختر در درس ریاضی [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 63-72]
  • مطهری‌نژاد، حسین ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش شایستگی حرفه‌ای معلمان [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 43-53]
  • معمر حور، جمال فراتحلیل عوامل مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانشجویان در ایران [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 17-26]

ن

  • نادری، ابوالقاسم اقتصاد شناختی؛ رویکردی نوین برای تحوّل آموزش اقتصاد در ایران [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 73-86]
  • نجفی، حسن تحلیل جایگاه مؤلفه‌های اساسی آموزش شهروندی در محتوای کتاب‌های درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 67-78]